Image

KOMUNIKAT TECHNICZNY

Szanowni Użytkownicy!

W ciagu ostatnich dni otrzymaliśmy wiele zgłoszeń dotyczących problemów z wyświetlaniem poszczególnych elementów aplikacji (np. kalendarza).


Winna aktualizacja rozszerzenia McAfee

Problemy z wyświetlaniem nie są spowodowane naszymi działaniami. Ich przyczyną jest rozszerzenie McAfee Web Boost dla przeglądarek Google Chrome. Problemy pojawiły po tym, jak kilka dni temu otrzymało ono aktualizację.


Rozwiązanie problemu

Pragnąc pomóc Państwu w rozwiązaniu tego problemu przygotowaliśmy krótką instrukcję postępowania:

  1. W przeglądarce Chrome klikamy w ikonkę puzzla w prawym górnym rogu a następnie wybieramy "Zarządzaj rozszerzeniami"



    Alternatywnie możemy rozwinąć menu ukryte pod trzema kropkami w prawym górnym rogu a następnie wybrać "Rozszerzenia" / "Zarządzaj rozszerzeniami"




    Trzecią metodą jest otworzenie nowej karty w przeglądarce i wpisanie w polu adresu: chrome://extensions.
     
  2. Wyszukujemy rozszerzenie McAfee Web Boost


     
  3. Naciskamy "Usuń" i potwierdzamy naszą decyzję.
     
  4. Następnie należy skorzystać z kombinacji klawiszy CTRL+SHIFT+R (dla Windows) lub CMD+SHIFT+R (na komputerach Mac) aby przeładować stronę aplikacji FELG
     
  5. lub zrestartować przeglądarkę zamykając ją i uruchamiając ponownie.


Mamy nadzieję, że powyższa instrukcja pomoże Państwu w poradzeniu sobie z tym problemem. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z działem HelpDesk poprzez chat w aplikacji.

Z poważaniem

FELG Support Team